Waarom blogs?
Je wilt als bedrijf continu online actief zijn. Een goede manier om dit te doen is door middel van blogs. In een blog kan je ingaan op een specifiek onderwerp dat relevant is voor jouw doelgroep. Goede blogs verhogen jouw online zichtbaarheid, versterken de betrokkenheid met jouw doelgroep en laten jouw expertise op een bepaald gebied zien.
Verhogen online zichtbaarheid
Misschien wel de belangrijkste reden om blogs te schrijven is het verhogen van online zichtbaarheid. Door blogs te schrijven over onderwerpen die niet (uitgebreid) voorkomen op jouw website, laat je zien welke diensten je nog meer aanbiedt. Goede blogs kunnen hoog ranken in zoekmachines (SEO), waardoor meer mensen jouw website ontdekken. Ook kan je de blogs delen via social media of de nieuwsbrief, waardoor je continu relevante content hebt om te delen.
Klantenbinding versterken
Naast schrijven over onderwerpen die relevant zijn voor jouw doelgroep, bieden blogs ook een goede mogelijkheid om de connectie met de klant aan te gaan. Ik schrijf blogs met een persoonlijke tint. Dit maakt je bedrijf menselijk en zorgt voor vertrouwen. We stellen je werknemers voor of gaan in gesprek met bestaande klanten om te laten zien welke services jij aan biedt. Zo zorgen we voor vertrouwen en een sterke binding met jouw waardevolle klanten.
Blogs
Ik schrijf blogs die jouw doelgroep aanspreken. Dit vergroot jouw online zichtbaarheid en zorgt voor een sterke verbinding met jouw doelgroep.
Alle voordelen:
Goede online zichtbaarheid via zoekmachines, social media en nieuwsbrieven
Pakkende tone of voice voor een herkenbare online identiteit
Blogs zonder spellingsfouten
Persoonlijk contact en één aanspreekpunt voor al jouw vragen
Ik vertaal jouw unieke verhaal in aansprekende teksten
Nieuwsbrieven
Ik schrijf nieuwsbrieven die relevant zijn voor jouw doelgroep. Zo blijf je top-of-mind en genereer je meer verkeer naar jouw website.
Alle voordelen:
Nieuwsbrief met relevante content die past bij de behoefte van jouw klanten
Aansprekende tone of voice, uiteraard foutloos geschreven
Aantrekkelijk visueel design, zodat de nieuwsbrief de mailbox uit knalt
Persoonlijk contact en één aanspreekpunt voor al jouw vragen
Waarom een nieuwsbrief?
Een nieuwsbrief sturen klinkt misschien wat ouderwets, maar is dat zeker niet. In tegendeel, met een nieuwsbrief onderhoud je eenvoudig het contact met klanten. Regelmatig laat de klant zijn of haar e-mailadres achter als hij of zij een product of dienst bij jou afneemt. Het zou zonde zijn om dit klantenbestand niet in te zetten.
Nieuwsbrieven zorgen voor websitebezoekers
Met een nieuwsbrief kan je bezoekers direct doorlinken naar een website. Zorg voor een pakkende blog of licht een product/dienst uit en link deze met een nieuwsbrief. Iedereen die ook maar een klein beetje nieuwsgierig is zal direct doorklikken naar jouw website. Ook is een nieuwsbrief perfect meetbaar. Je ziet dus direct of jouw nieuwsbrief effect heeft!
Zorgt voor loyaliteit
Met een nieuwsbrief kom je telkens weer bovenaan de mailbox van jouw doelgroep terecht. En dat is precies wat we nodig hebben. Zo blijf je top-of-mind. Zodra de klant een product of dienst zoekt die jij aan biedt, zal jij de eerste zijn bij wie ze aankloppen. Ik schrijf nieuwsbrieven zichtbaar effect hebben op jouw doelgroep.
Ben jij klaar om de stap te zetten?
Kom in contact!
Stuur een berichtje
06 12286532
info@larsstap.nl