Geloof in
een plan!
Hoi! Ik ben Lars en ik geloof in het volgen van een plan. Een route. Een strategie. Toen ik naast mijn studie begon met social media, had ik een simpele werkwijze. Ik ging, na een korte kennismaking met een bedrijf, direct van start met het maken van content. Ik had wat leuke ideeën en paste die aan zodat het aansloot bij het bedrijf waar ik mee aan de slag ging.
De content scoorde prima, de bedrijven waren tevreden, maar zelf had ik het gevoel dat er meer was. In feite deed ik maar wat. Waarom ik bepaalde posts maakte? Ik had iets soortgelijks ergens anders gezien of ik vond het een leuk idee.
Er was geen plan.
Terwijl ik afstudeerde wist ik het: er is meer dan dit. Zo stapte ik in de wereld van merk- en communicatiestrategieën. Ik ontdekte dat je eerst een stap terug moet zetten, om er daarna tientallen vooruit te kunnen zetten. Mét een plan. Mét een route. Mét een strategie. Zo ontstond Lars’ Stap.
Ik ontdekte dat je eerst een stap terug moet zetten, om er daarna tientallen vooruit te kunnen zetten.
Met Lars’ Stap kies ik ervoor om eerst een stap terug te zetten. Ik wil eerst uitzoeken waar een merk voor staat, welke doelgroep we aan willen spreken en wat iemand onderscheidt van de concurrent. Dit vormt de basis van een communicatieplan dat we kunnen gaan uitvoeren. Als de route duidelijk is, kunnen wij samen de online wereld in stappen.
Maar wie ontmoet je als je samen met mij de online wereld in stapt? Een georganiseerde creatieveling die ervan geniet om originele verhalen te vertellen. Altijd sta ik aan voor nieuwe content: onder de douche, in de auto of als ik ’s avonds in bed lig. Soms super irritant, maar vaak ontstaan bij mij dan de meest geniale ideeën. Deze wilde, uiteenlopende ideeën koppel ik aan de uitgestippelde strategie. Zo zorgen we dat alles wat we delen precies past bij jouw merk. Zo combineren we binnen mét buiten de lijntjes kleuren.
De achtergrond van mijn werkwijze? De kennis uit mijn master communicatiewetenschappen die ik, dankzij eerdere ervaringen, perfect weet om te zetten naar de praktijk en actualiteit. Constant aanstaan heeft namelijk nog een voordeel: ik weet precies wat de laatste ontwikkelingen zijn met social media. Zo kunnen we met een duidelijk plan krachtig communiceren!
Stapje in mijn wereld
Zet jij de eerste stap?
Plan een gratis kennismaking in!
Plan je snel een (online) kennismaking in? Of als je dat toch een beetje spannend vindt, mag je me ook eerst een berichtje sturen.